Rabu, Mei 13, 2009

Meraikan Kelahiran Adinda

Dapatkan Mesej Bergambar di Sini



Bulan Mei merupakan antara yang teristimewa buat saya. Kenapa??

Hihi, istimewa sebab dalam bulan ini ada bermacam-macam hari. Ada hari untuk bonda tercinta, ada hari untuk pekerja, ada hari untuk guru, dan bermacam lagi. Yang paling penting bulan ini adalah bulan kelahiran saya dan juga adik bongsu saya, Syafiqah Hanani.

Tribute kepada bonda yang bersusah-payah melahir dan membesarkan kami sekeluarga. Juga pada abah, tidak kami lupa.

Untuk Adeq, Selamat Hari Lahir yang ke-16. Moga dengan pertambahan usiamu ini semakin mematangkan kamu dalam kehidupan. Doa along moga segala yang diimpikan dan dicita-citakan tercapai.

Moga jadi anak yang solehah ya. Jangan lupa tanggungjawab sebagai seorang hamba pada Maha Pencipta.

Belajarlah dengan segala kemampuan yang dijana dengan doa dan usaha, juga usah lupa pada tawakal yang setia mengiringi segalanya. Moga 2 tahun lagi, kamu pula berjaya menjejakkan kaki di Ardul Kinanah ini, Insyaallah jika rezeki ada memihak. Jika tidak pun mana-mana ceruk bumi Tuhan ini sedia menerima kehadiran bakal pelajar perubatan seperti yang pernah kamu impikan, dengan syarat belajar dengan bersungguh.






















Along dan semua mendoakan segalanya berjaya dicapai.

Kami menanti lahirnya seorang lagi Doktor Pakar yang tebal iman di jiwa dan sarat rasa kehambaan tika merawat para pesakit yang 'luka'. Hihi, bukan luka yang nyata sahaja bahkan juga luka-luka di jiwa.

Moga berjaya.

Dunia dan Akhirat.

Tiada ulasan: